Tuesday, August 23, 2011

Apabila Mata Gedik Tak Nak Lelap

Sekarang sudah pukul 12:35 pagi, buah hati dua orang sudah diulit mimpi tapi mata gedik ni masih belum mengantuk. Pukul 430 nanti dah nak bangun bersahur.. kalau tak nak tersenggut depan MacBook (ada unsur riak di situ), saya kena paksa mata ni lelap. Maybe lepas merapu sikit dalam blog ni, mata jadi kuyu sikit.

Mungkin saya ni ada rasa teruja sikit sebab baru je register domain baru yang akan diguna pakai very soon. www.anajoe.com. Gembira tak terkata sebab dapat guna nama timangan (manja tak?) untuk blog sendiri. Ingat nak import contents blog ni ke sana tapi fikir2 balik, okay juga kalau start fresh. Tengoklah macamana. Macam-macam dah fikir nak buat untuk blog baru ni. Kalau ada suggestion, silalah beritahu ye.

Sekarang ni sedang mencari tiga perkataan untuk describe myself. Apa kata kita buat contest? Siapa dapat bagi description tepat akan dapat tudung ekslusif dari iamjetfuel by Yuna. Cepat, hantarkan penyertaan anda.

Nak tulis blog ni kena rajin dan tulus. Kalau nak jadi pretentious atau berpura-pura, pembaca pun mesti dapat rasa. Dalam kepala tengah list down stories yang akan dimuatkan dalam blog baru saya tapi dengan kesibukan kerja dan sebagai, tak tahulah bila boleh siap project ni. Maybe saya pun boleh jual barang dalam blog, pieces yang akan saya beli dari London, Paris nanti atau apa-apa aksesori gorjes yang saya jumpa sewaktu membeli-belah. Apa kata? :)

Jam sudah pukul 12:51, saya harus paksa mata untuk lena. Selamat bersahur semua.. 6 more days to go! Good night

No comments:

Post a Comment